Centrum Pomocy

Witaj w Centrum Obsługi Klienta, wybierz interesujący Cię temat:

 
Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć rozmiar obuwia widoczny na liście obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayU lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane niezbędne do płatności zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.

Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, wszystkie przesyłki są rejestrowane. Numer przesyłki widoczny jest dla zarejestrowanego klienta, w panelu sklepu, w ciągu 7 dni od wysłania paczki.

Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

Wymiary możemy znaleźć w środkowej części opisu danego produktu.

Czy towar jest wysyłany z pudełkiem itd.

Towary wysyłane są w opakowania zastępcze z racji przesyłki bezpośrednio od producenta.

Czy wystawiacie paragon?

Tak, do każdego zamówienia pośrednik StreetLook.pl dodaje dowód zakupu w postaci faktury. Faktura wysyłana jest mailowo, na adres podany przy składaniu zamówienia.

Minęło trochę czasu, a mojej paczki nadal nie ma. Co robić, jak żyć?

Każdy klient otrzyma swoją paczkę. W naszej długiej karierze nie zdarzyło się, aby paczka zaginęła lub nie dotarła do klienta.

Skąd tak niskie promocje na prezentowane obuwie?

Produkt wysyłany jest bezpośrednio od producenta, bez pośredników po drodze i przy niewielkim wkładzie na marketing, stąd niska cena.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy to około 2-3 tygodnie. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem trzech tygodni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.

Skąd pochodzą produkty?

Paczki wysyłane są przez naszego Partnera spoza granic Unii Europejskiej. Towar wysyłany jest bezpośrednio od Sprzedawcy.

Czy macie rozmiar XYZ?

W ofercie posiadamy na bieżąco jedynie rozmiarówki, które widnieją na stronie.

Jak dobrać rozmiar buta?

Zawsze zamawiaj rozmiarem w CM, nie rozmiarem, do którego jesteś przyzwyczajony. Skorzystaj ze skanowania stopy w galerii w większych miastach lub samodzielnie zmierz wkładkę obecnego buta.

Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

Nie, można ewentualnie domówić resztę w nowym zamówieniu.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 tygodni. Paczki wysyła nasz Partner z Azji. Dlatego zanim paczka dotrze w Twoje ręce, pokonuje tysiące kilometrów. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, to 60 dni. Tracking (śledzenie) paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link otrzymałeś w wiadomości mailowej.

Jak mam śledzić paczkę?

Aby śledzić paczkę znajdź swój numer listu przewozowego. Znajduje się on w Panelu Sklepu (dla zarejestrowanych) lub w mailu o zmianie statusu na "Przesyłka została wysłana". Numer listu przewozowego zazwyczaj wygląda tak: LF684712345CN. Wklej swój numer przewozowy i sprawdź status na TEJ STRONIE lub dokładniejsze dane TUTAJ (sugerowane). Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.

Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.

Jeśli zamówiłeś kilka produktów, to prawdopodobnie zostały wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.

Minęły 3 tygodnie od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.

Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Paczka idzie długo a ja nie chcę dalej czekać.

W związku z tym, że paczka jest międzynarodowa, nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży w trakcie realizowania zamówienia. Do ewentualnego zwrotu można przystąpić po otrzymaniu paczki.

Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.

Jeśli zamówiłeś kilka produktów, to prawdopodobnie zostały wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.

Chcę dokonać zwrotu produktu

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje i adres Sprzedawcy do zwrotu napisz tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl